FAQ bestellen

FAQ bestellen

Hieronder vind je een overzicht van de vragen die ons het meest worden gesteld. Staat jouw vraag er niet bij? Stel ons je vraag!


Algemeen

Hoe kan ik als docent methodelicenties voor mijn studenten of leerlingen aanvragen?

Methodelicenties kan je als docent op twee manieren aanvragen voor jouw studenten of leerlingen: rechtstreeks via Studiemeter met behulp van een docentenaccount of via een boekhandel. Lees verder

Hoe kan ik als student of leerling methodelicenties bestellen?

Je kunt het beste aan je docent vragen op welke manier je kunt bestellen. Scholen kunnen namelijk zelf kiezen op welke wijze ze studenten of leerlingen methodelicenties willen laten bestellen. Ben je niet verbonden aan een opleiding? Neem dan contact op met onze servicedesk via 033 – 4650560 of servicedesk@uitgeverij-deviant.nl.

Hoe kom ik in contact met de servicedesk van Uitgeverij Deviant?

Je kunt de servicedesk per e-mail bereiken via servicedesk@uitgeverij-deviant.nl. De servicedesk is op werkdagen van 8:00 t/m 17:30 uur telefonisch bereikbaar via 033 – 4650560.

Waar vind ik een totaaloverzicht van de methodes van Uitgeverij Deviant?

Een totaaloverzicht van de methodes van Uitgeverij Deviant vind je op onze website:
fondslijst mbo
fondslijst pro en vso
fondslijst vo

Waar vind ik als docent de handleiding, toetsen en antwoorden van een boek?

Aanvullende materialen, zoals docenthandleidingen, kan je via het docentenaccount op Studiemeter downloaden vanuit ‘Links & Downloads’ bij de betreffende methode. Heb je nog geen docentenaccount? Dan kan je deze kosteloos online aanvragen of aanvragen door te mailen naar servicedesk@uitgeverij-deviant.nl.

 

Studiemeter

Wat is Studiemeter?

Studiemeter is een online oefen- en toetsplatform waarop aanvullend digitaal lesmateriaal beschikbaar is voor docenten, studenten en leerlingen. Lees hier meer over Studiemeter.

Hoe kom ik aan inloggegevens voor Studiemeter?

Docenten kunnen kosteloos een docentenaccount aanvragen via het aanvraagformulier of door te mailen naar servicedesk@uitgeverij-deviant.nl.

Hoe kan ik als docent methodelicenties voor mijn studenten of leerlingen aanvragen?

Methodelicenties kan je als docent op twee manieren aanvragen voor studenten of leerlingen: rechtstreeks via Studiemeter met behulp van een docentenaccount of via een boekhandel. Lees verder

Hoe kan ik als student of leerling methodelicenties bestellen?

Je kunt het beste aan je docent vragen op welke manier je kunt bestellen. Scholen kunnen namelijk zelf kiezen op welke wijze ze studenten of leerlingen methodelicenties willen laten bestellen. Ben je niet verbonden aan een opleiding? Neem dan contact op met onze servicedesk via 033 – 4650560 of servicedesk@uitgeverij-deviant.nl.

Aan welke eisen moet mijn computer/laptop voldoen om Studiemeter te kunnen gebruiken?

Klik hier voor het meest recente overzicht van de technische eisen en aanvullende informatie.

Ik weet mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam van Studiemeter niet meer, wat moet ik doen?

Als je jouw Deviant-ID nog weet, kun je het wachtwoord via Studiemeter opvragen door middel van de knop Inloggegevens vergeten. Weet je jouw Deviant-ID niet meer, dan kan jouw inloggegevens opvragen via de servicedesk. Je kunt de servicedesk van Studiemeter per e-mail bereiken via servicedesk@uitgeverij-deviant.nl. De servicedesk is op werkdagen van 8.00 t/m 17.30 uur telefonisch bereikbaar via 033 – 4650560.

Mijn zoon of dochter is minderjarig, mag hij/zij een bestelling in de webshop plaatsen?

Een minderjarige leerling mag via de webshop een methodelicentie voor Studiemeter aanschaffen. Wel is het van belang dat jouw zoon of dochter hiervoor toestemming vraagt aan een ouder/ verzorger. Heb je hier vragen over, neem dan contact op met de servicedesk. Je kunt de servicedesk van Studiemeter per e-mail bereiken via servicedesk@uitgeverij-deviant.nl. De servicedesk is op werkdagen van 8:00 t/m 17:30 uur telefonisch bereikbaar via 033 – 4650560.

Kan ik Studiemeter op mijn tablet/iPad gebruiken?

Ja. Studiemeter is ontwikkeld in HTML5, waardoor het via de browser toegankelijk is op tablets. Meer informatie

 

Boekbestellingen

Wat is het verschil tussen leerlingenexemplaren en docentenexemplaren?

Leerlingenexemplaren kunnen door medewerkers van schoolinstellingen worden besteld voor studenten of leerlingen. Docentenexemplaren zijn uitsluitend bedoeld voor het gebruik door docenten en zijn verkrijgbaar tegen een gereduceerd tarief van € 7,00 per boek.

Hoe bestel ik als docent boeken bij Uitgeverij Deviant?

Docenten kunnen boeken bestellen via deze website. Op de productpagina van het boek, geeft je eerst aan of je voor docenten of leerlingen bestelt. Je geeft vervolgens op hoeveel boeken je wilt en plaatst de bestelling in de winkelmand via de oranje knop. Als het overzicht in jouw winkelmand compleet is, klik dan  op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

  • Is dit jouw eerste bestelling? Dan vul je jouw gegevens eenmalig in. Na het plaatsen van de bestelling, wordt automatisch een boekenaccount aangemaakt. Als je bij een volgende bestelling inlogt met jouw boekenaccount, worden de gegevens automatisch voor je ingevuld. Dit scheelt je tijdens een volgende bestelling invulwerk.
  • Heb je eerder boeken besteld bij ons? Ga dan bovenaan het formulier naar ‘Klik hier om in te loggen’ en log in met het boekenaccount dat voor jou is aangemaakt bij de eerste bestelling. De gegevens van jouw vorige bestelling worden automatisch voor je ingevuld. Uiteraard kan je de gegevens wijzigen voordat je de bestelling definitief plaatst.

Let op: – Voor het bestellen van aanvullend digitaal lesmateriaal heb je een docentenaccount voor Studiemeter nodig. – Studenten of leerlingen kunnen niet rechtstreeks boeken ons bestellen. Zij kunnen terecht bij Bol.com of bij een boekhandel.

Hoe lang duurt het voordat de bestelde boeken worden geleverd?

Na het plaatsen van een bestelling worden de boeken binnen een werkweek geleverd, mits de boeken voorradig zijn en de bestelling correct geplaatst is. Wij zullen contact opnemen wanneer er vragen of opmerkingen omtrent de bestelling zijn.

Ik heb een verkeerde boekbestelling gedaan, kan deze geannuleerd of geretourneerd worden?

Bij een verkeerde bestelling dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze afdeling Office, op werkdagen tussen 08:00 en 17:30 uur bereikbaar via 033-4650831 of administratie@uitgeverij-deviant.nl.

Kan ik mijn bestelling ook op een thuisadres laten afleveren?

Ja, je kunt jouw bestelling ook op een thuisadres laten afleveren. Een voorwaarde is echter wel dat de factuur geadresseerd wordt aan school.

Leveren jullie ook tijdens vakantieperiodes?

Jazeker, maar alleen als dit zo afgestemd is met de besteller. Om te voorkomen dat de bezorgers voor dichte deuren staan, houden we standaard vakantiebestellingen vast tot na de vakantieperiode. Is er tijdens de vakantie wel iemand aanwezig op  school om pakketten aan te nemen of kan je de boeken op jouw thuisadres aannemen? Stem de levering dan even af met onze afdeling Office, op werkdagen tussen 08:00 en 17:30 uur bereikbaar via 033-4650831 of administratie@uitgeverij-deviant.nl.

Kan ik als student of leerling een boek (leerlingenexemplaar) bestellen bij Uitgeverij Deviant?

Nee, het is voor studenten of leerlingen is niet mogelijk om boeken rechtstreeks bij ons te bestellen. Je kunt terecht bij een boekhandel of webshop zoals Bol.com.

Waar kan ik met mijn vragen over boekbestellingen terecht?

Voor vragen over boekbestellingen kan je terecht bij afdeling Office, op werkdagen tussen 08:00 en 17:30 uur bereikbaar via 033-4650831 of administratie@uitgeverij-deviant.nl.

 

Betaling

Ik heb een bestelling geplaatst via de webshop van Studiemeter, kan ik deze nog annuleren?

Een bestelling in de webshop kun je, mits nog niet geactiveerd, binnen 14 dagen retourneren.

Ik heb een verkeerde boekbestelling gedaan, kan deze geannuleerd of geretourneerd worden?

Bij een verkeerde bestelling dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze afdeling Office. Bel hiervoor het rechtstreekse telefoonnummer 033-4650831 of mail naar administratie@uitgeverij-deviant.nl.

Ik heb in de webshop een bestelling geplaatst met achteraf betalen (Afterpay), hoe moet ik deze bestelling betalen?

Na het plaatsen van de bestelling krijg je via het e-mailadres dat je hebt opgegeven een factuur van de bestelling. Hierna ontvang je binnen een paar werkdagen een betalingsoverzicht van Afterpay via de post. In dit betalingsoverzicht staat beschreven welk bedrag je moet overmaken, naar welk rekeningnummer en met welk betalingskenmerk. Dit betalingskenmerk moet je opgeven bij de betaling, anders kan Afterpay jouw betaling niet koppelen aan de juiste factuur.

Ik heb mijn bestelling via Afterpay betaald, maar ik krijg alsnog een betalingsherinnering.

Waarschijnlijk heeft Afterpay jouw betaling niet kunnen koppelen aan de juiste factuur, dit kan verschillende redenen hebben. Neem hiervoor contact op met Afterpay, of vul het Afterpay formulier in.